Subject: Ed: Vs: tegevuskohtade kustutamine
From: "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Jun 2025 16:35:44 +0300

Palun registreerida

Aitäh

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 16. juuni 2025 16:48
Adressaat: Katrin Roosipuu <[email-masked]>
Teema: Re: Vs: tegevuskohtade kustutamine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan manuses digiallkirjastatud avaldused.

Lugupidamisega

dr Külli Antalainen

Kuupäeval esmaspäev, 09. juuni 2025 at 17:10, kirjutas Katrin Roosipuu < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>:

Tere, Külli!

Konsulteerisin korra iseteeninduse teemal ka kolleegiga, et peaks olema 
siiski võimalik ka iseteeninduses taotlust esitada. Kuid kui siiski ei 
õnnestu, siis et meie saaksime seda teha,  peaks olema avaldus olema eraldi 
digiallkirjastatud.

1.	Eemaldada tegevusloalt L02064 tegevuskohad:

a.	Põlva Maakond, Saverna küla Kooli tee 5-1
b.	Põlva Maakond, Põlva linn Jaama tn.20

2.	Peatada tegevusloal L02064 tegevuskoht: Põlva Maakond, Tilsi küla

Peatamise periood 01.03.2025 -...............

Peatamise põhjus : Personal

Peatamise põhjendus: ..............................

Heade soovidega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 9. juuni 2025 10:21
Adressaat: Katrin Roosipuu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: tegevuskohtade kustutamine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun kustutada tegevuslubade registrist järgmised OÜ Antalainen 
tegevuskohad:

1. Põlva Maakond, Saverna küla Kooli tee 5-1

2. Põlva Maakond, Põlva linn Jaama tn.20

Tegevuskohaks jääb Põlva Maakond, Tilsi küla

Lugupidamisega,

Külli Antalainen, OÜ Antalainen